W celu dokonania rezerwacji "on line" należy skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej. W wyszukiwarce należy wprowadzić datę planowanego przyjazdu, liczbę noclegów oraz liczbę osób, które będą korzystały z noclegu. Po kliknięciu przycisku "szukaj" system znajdzie i wyświetli apartamenty i hotele, które są w podanym terminie dostępne.
Po kliknięciu na nazwę apartamentu lub hotelu wyświetlone zostaną wszystkie szczegóły apartamentu / hotelu oraz cena wynajmu. Po wybraniu interesującego Państwa apartamentu lub hotelu należy kliknąć przycisk "Rezerwuj". Następnie wyświetlony zostanie formularz, w którym należy wybrać formę płatności zaliczki oraz wpisać dane osoby rezerwującej.
Po uzupełnieniu formularza i kliknięciu przycisku "Zapłać online" zostaną Państwo skierowani na stronę podsumowania rezerwacji a następnie na stronę bezpiecznych płatności DotPay. Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo dwie wiadomości e-mail. Pierwsza wiadomość od operatora systemu DotPay zawierającą potwierdzenie dokonania przelewu lub płatności kartą kredytową. Druga wiadomość zostanie przesłana przez nasz system i zawierała będzie voucher (potwierdzenie rezerwacji) oraz informacje na temat zarezerwowanego apartamentu lub hotelu i sposobu odbioru kluczy.
Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel.: +48 661 026 723
e-mail: biuro (małpa) netapart.pl
BEZPIECZNE PŁATNOŚCI ONLINE
Nasz system rezerwacyjny wymaga wpłaty zaliczki w wysokości minimum 15% wartości rezerwacji (wysokość przedpłaty uzależniona jest od warunków danego planu cenowego). Po dokonaniu wpłaty rezerwacja uznawana jest za GWARANTOWANĄ.
Płatności realizowane są przez firmę DotPay (wcześniej Allpay). W celu dokonania płatności należy wypełnić wszystkie pola w formularzu na szyfrowanej stronie systemu DotPay, na którą zostaną Państwo przekierowani w trakcie dokonywania rezerwacji. Następnie należy kliknąć przycisk "dokonaj płatności" i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo wiadomość e-mail od operatora systemu DotPay zawierającą potwierdzenie dokonania przelewu lub płatności kartą kredytową. Pozostała część kwoty płatna jest gotówką (w PLN) w dniu przyjazdu do apartamentu, a w przypadku hoteli gotówka lub kartą kredytową w recepcji. Osoba przekazująca klucze nie może zameldować gości w apartamencie bez pobrania należnej za wynajem kwoty.
Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel.: +48 661 026 723 e-mail: biuro (małpa) netapart.pl